Domníval jste se, že marketing Vás zachránit nemůže

O reklamních předmětech už nyní uvažujete i Vy. Ještě před časem byl pro Vás marketing a veškeré způsoby propagace velká zbytečnost, kterou přece není nutné v praxi využívat. Potom se Vám však přestalo ve Vašem podnikání dařit. Uvědomil jste si, že něco děláte špatně. Myslel jste si, že marketing Vás nemůže zachránit. To jste se však pletl. Nyní to už víte. Jste rád, že jste tomuto kouzlu nakonec propadl.

Litujete, že jste na marketingového specialistu nenarazil mnohem dříve

O reklamních předmětech jste si již stihl nastudovat doopravdy vše. Jste už možná expert na tuto problematiku. Litujete toho, že jste na zkušeného marketingového specialistu bohužel narazil až tak pozdě. Mohl jste si ušetřit velké množství času i peněz. Nasměroval Vás správným směrem a nyní se Vám doopravdy hodně daří.